Ads 468x60px

Friday, July 1, 2011

#Keyword Blog PriaTeruna

Sekarang ni dah masuk bulan Julai. So aku check la statistik blog aku ni. Nampak ada la pertambahan pengunjung since aku mula aktif menulis. Kalau nak dibandingkan dengan website lagi satu yang aku buat tu, memang jauh la...bak langit dengan bumi. Tapi sayang, aku abaikan website lama aku tu tanpa aku sedari website tu tersangatlah berpotensi untuk menjana duit melalui internet. Dan rata-rata trafik yang masuk kat blog aku pada bulan Jun pun datang dari website aku yang lagi satu tu la.

Keyword yang datang dari search Engine

Seperti statistik kat atas tu, nampak tak ada la meriah sangat pun kan. Orang banyak jumpa blog aku ni kalau nak cari hal berkaitan telco je. Takpe, aku akan struggle lagi nak naikkan trafik. Insyaallah...

Jangan lupa ketahui rahsia tarikh lahir korang. Klik kat sini, free je. Sekadar berkongsi.

0 comments:

Post a Comment