Ads 468x60px

Wednesday, December 14, 2011

17 Hari Lagi Nak Kahwin

Gambar sekadar hiasan


Tinggal 17 hari lagi aku akan bertukar status. Persediaan mental dah tengah on the way. So persediaan fizikal nak kena siapkan jugak. Barang-barang nak kena beli jugak.

Bagi rakan-rakan aku yang terbaca blog ni, kalau nak kad, hantarkan pesanan rengkas kat henpon aku. Nescaya akan aku balas pesanan rengkas korang tu dengan satu kad yang sungguh cantik. Hehehe...

Berbalik kepada preparation, so far so good. Pelamin dah ada, fotografer dah setel, video pun dah setel.

3 comments:

Alieza Dayasari said...

Selamat Pengantin Baru ya........
Semoga Segalanya berjalan dgn lancar....

Anonymous said...

zzzzz

Pria Teruna said...

Terima kasih Alieza Dayasari. :D

Post a Comment