Ads 468x60px

Saturday, December 17, 2011

Widget Untuk Churp Churp & Says.my


Kali ni aku nak memperkenal satu widget yang akan memudahkan para 'churpers' dan 'sayers' untuk meletakkan iklan text di blog. Widget ni agak mudah digunakan. Tak perlu nak selalu update selalu secara manual. Setiap iklan text yang dimasukkan akan kekal selama 2 hari.

Kenapa 2 hari? Sebabnya kebanyakan iklan di ChurpChurp & Says.my ni tak berapa nak kekal lama. Maklumlah ramai orang yang suka klik. Kalau trafik kat blog korang cemerlang, lagi bagus sebab potensi tu lagi banyak.

Korang boleh pakai widget ni dengan pergi kat sini. Untuk login, korang tak perlu daftar apa-apa. Cuma perlu gunakan akaun Twitter sebagai login (mesti la kena ada akaun Twitter, kalau tak sia-sia la nak pakai ChurpChurp/Says.my ni). Authorize ni just sekali je. Tak payah banyak kali. Kenapa aku gunakan Twitter? Sebab motif utama churpchurp dengan says.my ni adalah untuk advertise kat Twitter la. Authorization by Facebook akan aku buat... Tunggu aku rajin dulu la, baru aku buat. Aku buat widget ni pun ambil masa 2 jam lebih. Sebarang komen amat dihargai...

Dapatkannya di Churp2Says!

0 comments:

Post a Comment