Ads 468x60px

Monday, December 26, 2011

Semak Dengan Blog Yang Blink Blink & Wink Wink


Seriusly, kalau aku blogwalking, tengah menziarah blog-blog yang lain, ada lak blog yang penuh dengan lagu, dengan flash, dengan image yang bersepah-sepah kat muka depan, memang aku akan skip terus. Semak kepala aku nak tengok & baca. Tak nak aku drop komen kat situ. Sebabnya aku nak jimat bandwidth aku ni ha.

Sekarang ni jenis portable broadband. Semuanya limited. Bukannya unlimited macam tmNUT. Lebih kuota je, terus nak throttle. So maafkan aku ye kalau aku tak menaikkan income korang. Truly... memang aku akan support korang dengan mengclick segala iklan yang ada kat dalam blog tu. Tu pun kalau aku suka la dengan blog tu. Kalau blog tu seperti yang macam aku describe (berserabut dengan mende ntah hape-hape), memang aku tak click la sebab aku stop awal-awal dari loading page tu. hahaha...

Bukannya nampak canggih, tapi nampak semakin berserabut. Jadi, buang la segala benda yang merepek kat blog tu. Orang datang sebab nak membaca, bukannya nak dengar lagu-lagu senarai mp3 merepek tu.

0 comments:

Post a Comment