Ads 468x60px

Monday, January 16, 2012

Pakej Broadband Terbaru Dari Umobile


Nampaknya Umobile ni betul-betul nak bagi persaingan sengit untuk telco kat Malaysia ni. Untuk pengetahuan u olz, aku subscribe Umobile broadband prepaid kat henppn kesayangan aku ni. So far aku berpuas hati la dengan servis yang ada sebab rata-rata tempat aku pergi, semua dalam kawasan bandar lagi.

Pakej broadband yang terbaru kali ni yang available pada Umobile adalah MB15 di mana RM15 untuk 15 hari dengan quota sebanyak 500mb. Ok jugak kalau nak compare dengan Celcom RM38 30 hari untuk 1gb. Yang Celcom ni available untuk postpaid je. Yang Umobile ni pulak untuk prepaid pun ada. Ni yang buat aku bertambah sayang den gan Umobile ni. Jom pakat-pakat pakai Umobile. Hahahaha...

1 comments:

Anonymous said...

Tq for promoting U Mobile

Post a Comment