Ads 468x60px

Monday, December 13, 2010

Dah pukul 3.40 pagi

Sekarang ni dah pukul 3.40 pagi dah. Tapi aku tak boleh tido lagi sebab nak kena siapkan kerja. Apa nak buat. Dah ni la sumber rezeki aku buat masa ni. Kena la hadap. Tapi dalam dok buat kerja ni, aku terpikir satu idea jahat. Jeng jeng jeng.. Slow2 aku aku buat... Jahat yang aku maksudkan bukannya jahat yang kejam. Tapi jahat yang teramatlah berguna dan membawak kebaikan.

Dalam dok pikir-pikir nak carik duit lebih (nak buat kawen beb), aku teringat satu perkara. Dari sumber maklumat aku (orang kat JPM), ekonomi negara sekarang ni tengah mengalami defisit yang teruk (tak yah caye sangat dengan berita kat tv pasal ekonomi kite tengah meningkat). So, kita tak boleh nak mengharapkan sangat dengan makan gaji je. Kena buat bisnes. Tak kisah la jual goreng pisang ke, jual maruku ke, main gitar tepi kaki lima sambil letak topi atas simen etc...

Dengan bermodalkan RM100, aku nak buat sesuatu yang akan buat beberape kompeni hangin dengan aku sebab berkemungkinan aku akan mengganggu market diorang. Platform dah siap, sumber dah dapat...Hahahahaha.... Tungguuuuuuu.... (tak baik tamak-tamak, tuhan marah)

owh ye...rajin-rajinkan la tengok speed test aku. aku ada daftar YES 4G minggu lepas.

0 comments:

Post a Comment