Ads 468x60px

Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Aku mengucapkan selamat menyambut aidilfitri kepada semua umat muslimin dan muslimat di luar sana. Sekarang ni dah dekat pukul 4 pagi. Aku tak dapat tidur lagi sebab banyak perkara yang tengah aku pikir. Baju raya sempat beli sehelai je. Kuih raya plak sempat beli 4 jenis. Tu pun satu jenis, satu bungkus. Punya laaaaa takde masa nak shopping.

Nampaknya tahun ni aku tak dapat nak beraya sakan macam tahun lepas. Bila balik kampung, terasa sayu je hati ni sebab aku tak sempat nak sumbang apa-apa sangat. Setakat kuih raya 4 jenis tu je la. Ooo... Ada lagi, lemang 2 batang aku beli untuk last shoot. Cuti raya aku lak sampai 15hb ni je. Kira ok la tu dapat cuti dekat seminggu.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment