Ads 468x60px

Sunday, September 25, 2011

Bulan Ke-2 Di Tempat Kerja Baru



Alhamdulillah. Bulan ni adalah bulan ke 2 aku di tempat kerja yang baru. Boleh la nak menyimpan sikit untuk beli barang kahwin. Tambahan pulak, aku dapat duit tepi lagi dari Encik Nuffnang & Encik Kurnia Insurans. Insyaallah kalau ada rezeki, dapat lagi duit tambahan untuk buat kerja freelance aku tu.

So far sekarang ni, aku agak busy jugak dengan kerja. Masuk kerja awal, balik lambat. Dah sampai rumah, kadang-kadang ngadap lagi kerja. Tapi adakah kerja yang aku buat tu ikhlas? Hehehe... Habaq mai kat aku, siapa kat dalam dunia ni kerja dengan penuh ikhlas 100% tanpa ragu-ragu? Kalau ikhlas, tak yah bagi gaji pun takpe kan. Untung besar la company tu kalau dapat pekerja yang boleh bagi komitmen dengan penuh ikhlas 100%.

Target aku bulan depan pulak, aku nak carik lagi duit tambahan sebanyak yang mungkin. Tinggal berapa bulan lagi je beb aku akan bertukar dari status bujang kepada status laki orang. So apa yang penting, kita enjoy!!!

0 comments:

Post a Comment