Ads 468x60px

Tuesday, April 19, 2011

Buzz YES4G

Nafsu aku berkobar-kobar nak beli handphone pertama 4G kat Malaysia ni. Tapi tunggu hujung bulan dulu la baru aku boleh nak beli. Maklum la... Baru nak gaji la katakan. hehehe... Dalam dok godek-godek carik info kat google review pasal handphone ni, aku tak jumpa banyak info. Ni bermakna, tak ramai lagi yang guna handphone ni.

So, kalau tak ramai yang guna, boleh la aku nak berlagak nanti. Guna kat dalam train, dalam bas, kat RNR highway. Di sebabkan aku ni selalu je bergerak ke hulu hilir, aku usha dulu la coverage kat website Yes tu. So far, aku boleh admit lagi la coverage yang ade dari utara sampai selatan semenanjung. Kat belah pantai timur takde lagi. Tapi aku rase, tak lama nanti ada la tu sebab Yes ni bukan sekadar data je, siap ada voice lagi tu. Kalau tak cover menyuluruh, jangan harap la orang nak pakai.

Arghh... Nafsu aku tengah bergelora nak beli handphone ni laju-laju.
RM488 je pon.hahaha...

0 comments:

Post a Comment